Livet rullar på

Livet rullar på nu precis som det ska, allt faller på sin plats i sin ordning. Även om jag har ups and downs precis som alla andra lyckas det på ett eller annat sätt rätta till sig till slut. Jag är så lycklig över att ha så fina människor i mitt liv, speciellt Kim. Kan inte föreställa mig hur mycket sämre jag skulle må ifall han inte fanns där för att pigga upp mig när jag mår dåligt, är evigt tacksam för det. Man ska hålla sig till personer som får en att må som bäst!

För övrigt så är min tremänning Christian här nu och ska bo här i en vecka, trevligt det också. Idag var vi till Bergvik och handlade lite smågrejer, vi får se vad vi hittar på resten av veckan. Funderar fortfarande på hur jag ska göra, om jag ska åka till peace and love eller inte..



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!