Always doing nothing

Uh, vad jag blir less på mig själv. Fick hela lovet på mig att göra klart dom två sista arbetena i skolan, och vad har jag gjort? Inte ett jäkla skit. Så istället får jag ta ett jäkla ryck imorgon, kommer nog gå sådär med tanke på att jag dragit på mig världens förkylning OCH har urinvägsinfektion.

Idag har det för övrigt inte hänt så mycket, har kikat på Brynäs - Skellefteå matchen, självklart vann Brynäs tredje matchen i rad, dom kammar nog hem guldet till Gävle imorgon. Skulle bli så himla lycklig! Det är fan dags nu alltså. Go Brynäs! Nu ska jag spela lite The sims, och sen förhoppningsvis lyckas somna. Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!