Tatuering

Imorgon ska jag boka tatuering, har äntligen bestämt mig för vad jag ska göra. Det blir två tatueringar på en gång som jag ska boka in, vill inte skriva här vad jag ska göra innan jag har gjort dom. Finns äckliga typer som snor ens idéer! Haha, även om det kanske inte är en skitstor risk att någon gör det så vågar jag ändå inte. Det jag kan avslöja är att en utav dom är på händerna, båda händerna. Absolut inte knogarna som alla andra har, men på händerna iallafall och den andra på högra armen eftersom jag ska börja på en sleeve :) Den jag ska ha på armen kommer vara i lite New school style iallafall. Kommer bli awesome!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!