Hemma igen!

Vi blev inte kvar länge i söderhamn, men det räckte för mig. Fick nog efter utgången på lördagen och drog ut till stugan och myste med lillebror istället. Vi åkte ner till morbror Daniel och kollade på skräckfilm med kusinerna, hur mysigt som helst. Hade otroligt svårt att somna med en snarkande Alexander bredvid mig under hela natten, men det fick gå. Sov hela vägen i bilen på vägen hem ändå.

När jag kom hem låg mina elcigaretter från Oddwolf och väntade, underbart. Nu är det fan dags att sluta röka innan jag får kol eller något liknande. Ikke bra, ikke bra. För övrigt åker jag till Stockholm på fredag, förhoppningsvis träffar jag Lina & Elin där, grönan och se LMFAO! Vore helt suveränt när jag ändå ska hälsa på Kim!

Good night peeps!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!