Dagens

Idag har jag varit hemma hos mamma igen, lekt med barnen och fikat massa gott, IGEN. Dags att minska på godsakerna om jag ska kunna visas i bikini i sommar.. Eller? Idag fick jag iallafall hem det jag beställt från Melba, är lite besviken på att kläderna från Gina och Nelly inte dykt upp än. Dom brukar vara rätt snabba med sina leveranser, får väl se om det kommer något imorgon :) Bild på mig i den finfina klänningen från Melba, den kommer jag bo i nu i sommar.



Någon kanske känner igen den från Kenzas blogg?
Hon har nämnligen en lika dan :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!