I don't care what they say, I won't live or die that way.

Nu var det ett himla bra tag sen jag bloggade, har haft så mycket för mig att jag inte hunnit. Igår var jag hos frisören i tre timmar och ändå blev jag inte nöjd, så imorgon ska jag tillbaka och få ny färgning. Första gången jag faktiskt ringt och klagat över något som jag inte är särskilt nöjd med.

På lördag åker jag till Strömstad med bästa syster, kommer hem på torsdagen för att fira midsommar. Sen har jag en vecka i Stockholm att se framemot med två fina vänner och hälsa på världens finaste pojk. Ska fara runt en hel del i sommar, Skåne och Örebro ska också hinnas med. Kommer bli kanooon!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!