Sometimes I get a good feeling, yeah

Idag har jag fått mycket gjort, önskar jag hade hunnit med mitt bombnedslag till rum också men tyvärr, det får vänta ett tag till. Imorgon hinner jag inte heller för då blir det massa mys! Var på bio med klas också igårkväll, såg The hunger games. En utav dom bästa filmerna jag sett på himla länge faktiskt. Absolut värt pengarna, även fast det var Klas som betalade ;) Amanda kom förbi för en stund sen, alltid trevligt att träffa henne. Nu börjar det dra ihop sig på riktigt också, på lördag är det äntligen dags att få träffa min fina Kim. Nu ska jag kolla några till avsnitt av Solsidan, sen blir det sängen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!